Gebruikershandleiding van het HD Service- en Supportportaal

Laatst bijgewerkt: 2022-11-20 15:44

In de volgende secties zullen wij de volgende gebruikersinformatie verstrekken:

  • Hoe toegang tot HD Service- en Supportportaal krijgen
  • Hoe een incident indienen
  • Hoe een verzoek indienen
    • Hoe een nieuw project aanvragen bij HD
    • Hoe toegang tot een HD applicatie aanvragen
    • Hoe een verzoek indienen voor infrastructuur door HD
    • Hoe informatie aanvragen over HD
Deze pagina werd vertaald met behulp van een automatische vertaalmachine met als doel om de inhoud sneller in uw taal te kunnen aanbieden. Een menselijke vertaler moet deze pagina nog beoordelen. Bijgevolg kan deze pagina nog grammaticale en andere taalfouten bevatten. Als u iets in de documentatie ziet dat niet correct is vertaald, neem dan contact met ons op via support.healthdata@sciensano.be (vergeet niet het webadres van de pagina te vermelden). Wij zullen de vertaling dan aanpassen. Bedankt!