Algemene beschrijving van het HD Service- en Supportportaal

Laatst bijgewerkt: 2022-11-20 15:44

De afdeling healthdata.be van Sciensano gebruikt ServiceNow als IT Service Management tool (ITSM). ITSM-tools zijn softwareoplossingen waarmee organisaties de levering van IT-diensten kunnen beheren, hetzij aan interne gebruikers, hetzij - voor IT-dienstverleners - aan externe klanten.

De volgende IT-processen zullen met dit ITSM-tool worden beheerd:

  • Beheer van incidenten
  • Beheer van verzoeken
  • Beheer van wijzigingen
  • Beheer van de database voor configuratiebeheer

Met deze ITSM tool wordt een extern Service- en Supportportaal gecreëerd voor gebruikers om hulp te vragen in geval van een incident, of wanneer bijvoorbeeld toegang nodig is voor een applicatie van het healtdata.be platform.

Deze pagina werd vertaald met behulp van een automatische vertaalmachine met als doel om de inhoud sneller in uw taal te kunnen aanbieden. Een menselijke vertaler moet deze pagina nog beoordelen. Bijgevolg kan deze pagina nog grammaticale en andere taalfouten bevatten. Als u iets in de documentatie ziet dat niet correct is vertaald, neem dan contact met ons op via support.healthdata@sciensano.be (vergeet niet het webadres van de pagina te vermelden). Wij zullen de vertaling dan aanpassen. Bedankt!