Laatst bijgewerkt: 2022-04-29 14:30
Gebruikersaanvragen goedkeuren wanneer uw HD4DP is verbonden met LDAP
- Log in als admin en selecteer 'Gebruikersaanvragen'
- U ziet een overzicht van alle verzoeken:
- Selecteer het verzoek dat u wilt goedkeuren
- Voordat u de gebruikersaanvraag goedkeurt, moeten een aantal zaken worden gecontroleerd:
- Overeenkomende gebruikersnaam: In HD4DP moet de gebruikersnaam gelijk zijn aan de gebruikersnaam van de persoon in het LDAP-systeem. Als dit niet het geval is, verander dan de gevraagde gebruikersnaam in HD4DP in de LDAP-gebruikersnaam
- Zoekbasis voor gebruikers: In het LDAP-systeem moet de gebruiker lid zijn van de organisatorische eenheid (OU) waarin HD4DP naar accounts zoekt. Om de LDAP_USER_SEARCH_BASE voor uw organisatie te achterhalen, gaat u terug naar het dashboard, klikt u op 'configuraties' en zoekt u naar LDAP_USER_SEARCH
- Controleer de data in de aanvraag
- Klik gewoon op 'Goedkeuren' en de gebruikersaccount is actief
- Als u zou proberen een gebruikersaanvraag te accepteren waarvan de gebruikersnaam niet in het LDAP-systeem wordt gevonden, verschijnt er een foutmelding
- De gebruiker zal een email ontvangen dat zijn of haar account is aanvaard. Deze email bevat de nodige informatie om in te loggen, d.w.z. gebruikersnaam, wachtwoord
Vertaald met https://www.deepl.com/Translator. Heeft u een fout opgemerkt? Neem dan contact met ons op via https://docs.healthdata.be/nl/contact